Inrichting van een kantoor

Toe aan een nieuwe inrichting van uw kantoor?
De inrichting van een kantoor lijkt eenvoudig maar is het niet. 
Het gaat meer om alleen het neerzetten van bureaus.  Als je het goed wilt doen, moet je onder meer goed naar de lay out van een kantoor kijken en ook naar de indeling van de organisatie.
 
Waar moet je nu aan denken als u uw kantoor opnieuw wilt inrichten?
Wij adviseren en begeleiden u in het proces naar een nieuwe inrichting van uw kantoor.  
Een nieuw interieur voor uw bedrijf komt niet zo vaak voor dus er zijn vele beslissingen die u moet nemen en moet uitvoeren. En het moet allemaal tussen de bedrijven door want uw omzet moet door. 
 
Wij helpen u daarbij en bij de manier van inrichten van uw kantoor die gericht is op uw organisatie.
Vraag een gratis interieurscan aan!

Moderne inrichting van een kantoor gericht op de organisatie

Een van de eerste onderwerpen waar u over na moet denken is de indeling van het kantoor. Wie zit waar en hoe gaan we dat inrichten? Daarna komen zaken als vloerbedekking, meubilair en kleurkeuzes aan de beurt. Wij begeleiden u bij het optimaal inrichten van een kantoor. Er moet een bepaalde gedachte achter een kantoorinrichting zitten die rekening houdt met de samenwerking tussen verschillende afdelingen. Bovendien moet creatieviteit en communicatie bevorderd worden. Het is belangrijk om een ruimte zodanig in te richten dat de organisatie beter en efficiënter werkt. Wij kunnen het proces begeleiden en de projectinrichting realiseren.

Betrouwbare en persoonlijke projectinrichter

Voor het proces naar een moderne kantoorinrichting is het prettig om een ervaren inrichter te hebben die als een verlengstuk van uw bedrijf werkt. Scherp, zakelijk, snel, persoonlijk en betrokken. Die kort en krachtig vertelt wat er mogelijk is en hoe het gerealiseerd moet worden. Die het tegen het budget doet wat u er voor over heeft. Een kantoorinrichter die wat extra’s doet en onverwachte problemen goed oplost.
Kortom, die u tijd bespaart zodat u zich grotendeels met uw dagelijkse bedrijfsgang kunt bezig houden.
 
Vertrouwen is zeer belangrijk want we gaan een korte en intensieve periode met elkaar door.
Wij houden van goed persoonlijk contact en een eerlijke en transparante manier van werken.

Behoeften van uw bedrijf

Wij zijn een kantoorinrichter die uitgaat van uw behoeften. We willen u en uw organisatie leren kennen en de wensen inventariseren. Op basis daarvan komen we met een voorstel en na akkoord gaan we aan de slag. Voor een complete kantoorinrichting of voor een gedeelte van een inrichting, zoals een vergaderkamer met een mooie vergadertafel bijvoorbeeld.

Maak kennis met ons

Hebben we uw interesse gewekt? 
Bel dan 0252 - 72 95 73 voor een  geheel vrijblijvende afspraak van 30 minuten.
Dan maken we  kennis en inventariseren uw wensen.
Het gaat uiteindelijk vaak om een persoonlijke klik. U weet snel wat de mogelijkheden zijn.
 
linoleum bureaulegger

Gratis Interieurscan! Bel voor een afspraak 0252 - 72 95 73!