Betaling en bezorging

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons maatwerkproducten via bankoverschrijving betalen na ontvangst van de factuur. Producten in de winkel kunnen via Ideal en Bancontact worden voldaan.

Moet ik een product aanbetalen?

Wij vragen voor maatwerk een aanbetaling van 50% te voldoen bij de bestelling. U ontvangt van ons hiervoor een factuur. Nadat het maatwerk product bij u is afgeleverd en u tevreden bent ontvangt u een factuur voor het resterende bedrag.

Wat is de levertijd van de tafelbladen?

De levertijd van op maat gemaakte producten is 7-8 weken.

Bezorgen jullie ook in België?

Wij leveren onze produkten ook in België. Afhankelijk van het product kan de levertijd iets langer zijn.

Monteren jullie de producten?

Tafelbladen worden los geleverd en u kunt het blad dan monteren. Complete tafels worden bij u bezorgd en gemonteerd.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn tafel?

Als u niet tevreden bent met de tafel laat het ons dan direct weten! We zoeken dan samen naar een goede oplossing. Ons doel is dat u 100% tevreden bent en daar doen we alles aan.

Wanneer een product voor u op maat is gemaakt, kan deze helaas niet geretourneerd worden. We zullen echter er voor zorgen dat er een oplossing komt.

Hoeveel garantie krijg ik op mijn producten?

U krijgt een jaar garantie op onze producten. Zie ook onze verkoopvoorwaarden.

Hoe worden tafels en tafelbladen bezorgd?

Tafelbladen worden op de begane grond ongemonteerd afgeleverd, tenzij anders vermeld. Complete tafels worden gemonteerd geleverd. Transport naar een hogere verdiepingen en eventuele montage is mogelijk in overleg met de transporteur, en volledig op risico en kosten van de klant.

Andere vragen?

Neem contact met ons op.

0252 – 72 95 73

info@trinityfurniture.nl